Добрый день!
В своё время,задавшись тем же вопросом,что и Вы,
потратив определённое время на изучение буржуйских форумов,
пришёл к выводу,что только ТРУ трэк дифф - это GT )) каковой успешно заказал и поставил на авто(сейчас авто -у RustCorso)
Вот ссылка на сайт
http://www.guardtransmission.com/
Если надо - дам личку\тлф Мэтта Монсона - владельца.
Рад,если был полезен.Удачи!
п.с. стоил 2895$+доставка+таможня(если надо

Плюс вот из переписки,что касалось обслуживания:
"Hello
40/60, not 60/40. 911s are rear engine rear wheel drive and want more lock up on braking than on acceleration. If it was for a BMW M5 it would be 60/40.
For a street driven car that sees up to 10 track days a year, expect 4-5 years between rebuilds. If you race the car, expect to rebuild it every one to two seasons. Cost of service parts for it is $900.
Change your gear oil often. Every 25,000 km for mixed use. Every 2nd event if you race the car.
Regards,
Matt Monson
Guard Transmission LLC
303-530-1094"